
Pasek "Szybki dostęp" to bardzo przydatne narzędzie, które możemy całkiem nieźle konfigurować. Pasek ten znajduje się domyślnie na prawo od głównego przycisku Excela.
W tym tutorialu opiszę proces dodawania nowego przycisku do paska "Szybki dostęp"
1. Klikamy główny przycis Excela i wybieramy "Opcje programu Excel".

2. Klikamy kartę "Dostosowywanie". W naszym przykładzie do paska "Szybki dostęp" dodamy polecenie "Kopiuj", które znajdue się w karcie "Narzędzia główne" interfejsu Excela. Z pola "Wybierz polecenia z" wybieramy "Karta Narzędzia główne".

3. Wybieramy "Kopiuj" i klikamy "Dodaj"

4. Po kliknięciu OK przycisk "Kopiuj" zostanie dodany do paska szybkiego uruchamiania.

5. Pasek "Szybki dostęp" po modyfikacji:

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz