środa, 14 września 2011

Excel: Jak dodać dowolny przycisk do paska "Szybki dostęp"

   

Pasek "Szybki dostęp" to bardzo przydatne narzędzie, które możemy całkiem nieźle konfigurować. Pasek ten znajduje się domyślnie na prawo od głównego przycisku Excela.

W tym tutorialu opiszę proces dodawania nowego przycisku do paska "Szybki dostęp"


1. Klikamy główny przycis Excela i wybieramy "Opcje programu Excel".


   


2. Klikamy kartę "Dostosowywanie". W naszym przykładzie do paska "Szybki dostęp" dodamy polecenie "Kopiuj", które znajdue się w karcie "Narzędzia główne" interfejsu Excela. Z pola "Wybierz polecenia z" wybieramy "Karta Narzędzia główne".


   


3. Wybieramy "Kopiuj" i klikamy "Dodaj"

       



4. Po kliknięciu OK przycisk "Kopiuj" zostanie dodany do paska szybkiego uruchamiania.


   


5. Pasek "Szybki dostęp" po modyfikacji:


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz